close
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید
بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا

بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا

بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا,بررسي,تأثير,خدمات,پس,از,فروش,بر,كالا,

بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا 1 . بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - مدیریت خدمات مشتریان‎6 جولای 2014 ... محور بحث ما در…

نقشه سایت

خانه
خوراک

عینک خلبانی

همراه با دستمال اورجینال برای کسانی که دنبال طرح خاص، شیک و جذاب می باشند. مناسب برای آقایان و خانوم ها و چهره های مختلف با استاندارد UV400 برای محافظت از چشمان شما
قیمت : 16000تومان

میکرو مونوپاد

دارای ریموت شاتر بر روی دسته کوچکترین مونوپاد عرضه شده در جهان فقط به اندازه یک خودکار! حمل آسان قابل استفاده با تمام گوشی های اندروید و آیفون
قیمت : 18000تومان

بیگودی جادویی

حتما از مدل موهای خود خسته شده اید ، شاید به فکر فرکردن آن ها باشید حال اگر دوست ندارید که موی سر شما با این مواد شیمیایی فر آسیب نبیند توصیه مااین است که سراغ بیگودی جادویی Magic Leverag بروید.
قیمت : 16000تومان

دستگاه برقی دفع حشرات

کاملا کوچک و مناسب برای همراه بردن در سفر و … این دستگاه بی نظیر یکی از پرفروش ترین دستگاه ها برای از بین بردن حشران و حیوانات موذی در اروپا و ایران می باشد
قیمت : 18000تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 6543 کل نظرات : 3 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 12 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 4,436 بازدید دیروز : 5,671 ورودی امروز گوگل : 510 ورودی گوگل دیروز : 967 آي پي امروز : 686 آي پي ديروز : 1154 بازدید هفته : 21,630 بازدید ماه : 41,581 بازدید سال : 484,478 بازدید کلی : 503,103 اطلاعات شما
    آی پی : 54.87.114.118 مرورگر : سیستم عامل : امروز : پنجشنبه 18 آذر 1395

    امکانات جانبی

    تبلیغات

    کسب درآمد میلیونی

    بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا

    بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا
     


    1 . بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - مدیریت خدمات مشتریان
    ‎6 جولای 2014 ... محور بحث ما در این تحقیق بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا در
    کارخانجات ایران خودرو و نمایندگی ها می باشد که سعی شده ابتدا تعریفی ...
     


    2 . تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا
    ‎تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا مربوطه به صورت فایل ورد
    word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۷۴ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید
    ...
     


    3 . عنوان تحقيق: بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا - شیلا
    ‎26 سپتامبر 2016 ... بحث ما در این تحقیق بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش ... 2 . عنوان تحقیق:
    بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا عنوان تحقیق: ...
     


    4 . بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا
    ‎2 جولای 2016 ... بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا , خدمات پس از فروش , فروش كالا ,
    مشتری گرایی , رضایت مشتری,بررسی تأثیر خدمات پس از فروش ...
     


    5 . دانلود بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا - خرید آنلاین و ...
    ‎شما به صفحه اختصاصی بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا وارد شده اید.
    برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه ...
     


    6 . بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا - خانه
    ‎محور بحث ما در اين تحقيق بررسي تاًثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا در
    كارخانجات ايران خودرو و نمايندگي ها مي باشد كه سعي شده ابتدا تعريفي واضح از خدمات
    داده ...
     


    7 . دانلود پروژه بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - دیده بان
    ‎دانلود پروژه بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا ... بررسی تحولات
    سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال
    های ...
     


    8 . بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا - سایت استخدام و کنکور
    ‎بررسي تحولات سالهاي اخير نشان مي دهد،كه خدمات به صورتي وسيع گسترش يافته و
    اين روند در سال هاي آتي با سرعت بيشتر توسعه مي يابد.صنعت كوچك و خدمات بزرگ ...
     


    9 . بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا - پرشین مقاله
    ‎امروزه مشتریان خواستار چیزی بیش از ارزش های مورد نظر خود هستند اگر چه به ارزانی
    بها می دهند باز هم از از آن ارزانتر می خواهند چنانچه به راحتی و سرعت به هنگام خرید اهمیت
    ...
     


    10 . دانلود پایان نامه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان ...
    ‎23 فوریه 2014 ... عنوان پاپان نامه: بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت
    مشتریان در شرکت مزدا یدک قالب بندی : PDF قیمت : رایگان شرح ...

     



    11 . تحقیق - بررسی خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان شرکت ایران ...
    ‎تحقیق - بررسی خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو - تحقیق
    . ... مگر اینکه نیازهای مشتری را در طراحی و تحویل کالا و ارئه خدمت مدنظر داشته باشند.
    ... تمامی این عوامل می توانند به نحوی بر مشتری و نظرات وی اثر گذار باشند که در ...
     


    12 . بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا
    ‎1 روز پیش ... پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود پرداخت و دانلود. فهرست
    مطالب. پیشگفتار ۳ “مقدمه” ۵ بیان مسئله: ۶ هدف: ۶ فرضیه تحقیق: ...
     


    13 . بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا
    خدمات پس از فروش- فروش كالا- رضایت مشتری- مشتری گرایی- خدمات- کیفیت خدمات.[PDF]
     


    14 . Archive of SID
    ‎ﺧﺪﻣﺎﺕ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﻭﺵ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻱ، ﻭ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ، ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭﺳﻲ. ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ .... ﺑﺪﺍﻧﺪ ﻛﻪ ﻛﺎﻻﻫﺎ ﻭ
    ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﻮﺳﻴﻠﺔ ﻋﺮﺿﻪ .... ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺣﺎﺿﺮ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﭘﻴﻤﺎﻳﺸﻲ ﺑﻮﺩﻩ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻭ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓـﺮﻭﺵ.
     


    15 . برترین پکیج بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا - دانلود ...
    ‎برترین پکیج بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا - دانلود فایل.[PDF]
     


    16 . ارﺗﺒﺎط آن و ﺑﺮرﺳﻲ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻋﻮاﻣ - دانشگاه تهران
    ‎ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ. ﻛﻴﻔﻴﺖ. ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش. و ﺑﺮرﺳﻲ. ارﺗﺒﺎط آن. ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺎ. ﻣﻴﺰان. رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن. در .....
    ﭘﺲ. از. ﻓﺮوش. " اﻏﻠـﺐ. ﺑـﻪ. ﺧـﺪﻣﺎﺗﻲ. ﮔﻔﺘـﻪ. ﻣﻲ. ﺷﻮد. ﻛﻪ. ﺑﻪ. ﻣﺸﺘﺮي. ﺑﻌﺪ. از. ﺗﺤﻮﻳﻞ. ﻛﺎﻻ. اراﻳﻪ. ﻣﻲ. ﺷﻮد .....
    اﺛﺮ. ﻗﻄﻌﻲ. ارﺗﺒﺎط. ﻛﺎرﺑﺮي راﺣﺖ. ﺳﻴﺴﺘﻢ. دﺳﺘﺮﺳﻲ. ﺳﺮﻳﻊ. ﺑﻪ. ﻣﻨﻮﻫﺎي. ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن. ﻧﺮم. اﻓﺰار ﺳﻴﺴﺘﻢ. ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ.
     


    17 . تحقیق در مورد بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا | rahniha
    ‎تحقیق در مورد بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا. توسط : adminدر:
    سپتامبر 19, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ...
     


    18 . تحقیق رشته مدیریت بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا ...
    ‎19 سپتامبر 2016 ... هدف از انجام تحقيق بررسي اين مورد بود كه ببينيم آيا خدمات پس از فروش گارانتي ،
    ضمانت ،حمل ونقل و…)باعث افزايش فروش مي شود؟به اين معنا كه اگر ...
     


    19 . شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل ...
    ‎25 سپتامبر 2013 ... هدف از انجام اين تحقيق شناسايي عوامل موثربرکيفيت خدمات پس از فروش و بررسي
    ارتباط آن عوامل با ميزان رضايت مشتريان درشرکت خدمات ...
     


    20 . بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا در word - دانلود رایگان ...
    ‎27 آگوست 2016 ... بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا در word دارای 67 صفحه می باشد و
    دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده ...

     



    21 . دانلود بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا - خرید آنلاین و ...
    ‎2 روز پیش ... شما به صفحه اختصاصی بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا وارد شده اید.
    برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید.
     


    22 . نشریه خدمات پس از فروش
    ‎پایگاه خبری و اطلاع رسانی خدمات پس از فروش. ... بسیاری از مدیران رستوران‌ها، یا از
    تاثیر این انتقادات بر کسب‌وکار خود بی‌خبرند یا نمی‌دانند چگونه به این انتقادات
    پاسخ دهند. .... چهار آیتم قیمت، کیفیت، رضایتمندی مشتری و خدمات مورد بررسی قرار
    می‌گیرند، .... اولین بخش توسط فروشنده کالا به مشتریان باید صورت پذیرد تا آنها
    درک ...
     


    23 . بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا - رسانه ی خبری وبلاگی
    ‎بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا دسته: مدیریت بازدید: 6 بار فرمت
    فایل: doc حجم فایل: 72 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 69. بررسی تحولات سالهای ...
     


    24 . بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا - پروژه ها - کتاب
    ‎بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا پیشگفتاربررسی تحولات سالهای
    اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافت.
     


    25 . کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران
    ‎دکتر مجتبی نظری فعال خدمات پس از فروش در هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه
    ... از فروش و پشتیبانی در ایران در سخنرانی خود به نقش انتظارات مشتریان و تاثیر
    ... توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران: ایرانی، کالای خوب ایرانی بخر .....
    ها و اینکه از طرف دولت بررسی لازم صورت نمی گیرد، ما بسیار دچار مشکل می شویم.
     


    26 . بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا | کمپ ایران
    صفحه اصلی اخبار بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا ... مطلب قبلی
    بررسي اثرات كلينيكي،راديولوژيك و هيستوپاتولوژيك، آندروژنها در استخوان سازي و
    ...
     


    27 . Home Page - انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو
    ‎غفلت از تنش خدمات پس از فروش در حدود كالاهای بادوام همانند خودرو، به ويژه در ... به
    تعميرات اساسی ندارند اما به هر حال بررسی رويكرد اين شركت‌ها در صادرات خودروهای خود
    با ...
     


    28 . بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - دانلود فایلهای مفید
    ‎22 سپتامبر 2016 ... 182-خدمات-پس-از-فروش.html Cached6 جولای 2014 ... محور بحث ما در این تحقیق
    بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا در کارخانجات ایران ...
     


    29 . وبلاگ شرکت نقش | فروش و خدمات پس از فروش محصولات اپل در ایران
    ‎هدفون شیک و خاص‌ Avanti موشی توسط تیم دیجی کالا بررسی شده است. دیجی کالا در
    توضیح این هدفون نوشته است : “اگر از کسانی هستید که بهای متفاوت بودن را ...
     


    30 . دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد - تاثیر خدمات پس از فروش بر ...
    ‎این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در
    شرکت مزدا یدک (گروه صنعتی بهمن) صورت گرفته است، تا با شناسایی عوامل موثر

     



    31 . رویه‌های بازگرداندن کالا - دیجی کالا
    ‎اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد. ... پس از بررسی کالا های مرجوعی
    توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در ...[XLS]
     


    32 . ليست پايان نامه هاي ارشد مديريت - دانشگاه اصفهان
    ‎38, 38, مطالعه ساختار بورس پیمانهای تحویل آتی کالا و ارز و پیشنهاد الگوی مناسب ...
    62, 62, بررسی تاثیر خدمات پس از فروش شرکتهای زیراکس بر میزان رضایت ...
     


    33 . تحقيق بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش کالا تحت word
    ‎تحقيق بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش کالا تحت word دارای 74 صفحه
    می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا ...
     


    34 . بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا - خورشید پارس
    ‎بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا,خورشید پارس - آموزش راه های افزایش
    بازدید و کسب درآمد از اینترنت مطالب زیبا و جذاب.
     


    35 . ایبنا - ارائه مفاهیمی به روز و جامع در کتاب «مدیریت خدمات پس از فروش ...
    ‎5 آگوست 2016 ... کتاب «مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته» به عنوان دنباله‌ای تکمیلی از ...
    کیفیت خدمات پس از فروش»، «بررسی تهدیدها و فرصت‌ها در برون‌سپاری خدمات ... و
    سود بیشتری کسب می‌کنند لذا تصمیمات اولیه، در مورد نحوه ورود یک کالا به ... سوددهی
    یک بنگاه اقتصادی تاثیرگذار باشد پس در نهایت ارائه خدمات با کیفیت ...
     


    36 . تکنیک های فروش در بازاریابی - مدیران ایران
    ‎23 مه 2014 ... تکنیک های فروش در بازاریابی ، تکنیک هایی که به شما کمک می کنند بتوانید
    بهتر، راحت تر و بیشتر بفروشید. ... از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش
    کالاهای خود استفاده نمایند. .... در یک گفتگوی خوب، مشتری خودش قیمت را می پرسد.
    ... پس شما باید درباره محصولات و خدمات خودتان تبلیغ کنید و به وضوح به ...
     


    37 . تحقیق در مورد بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا | مهندسی ...
    ‎14 ژوئن 2016 ... تحقیق در مورد بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا ... بررسي تحولات
    سالهاي اخير نشان مي دهد،كه خدمات به صورتي وسيع گسترش يافته و ...
     


    38 . خدمات قبل ، حین و پس از فروش - کارشناسی تبلیغات تجاری ولیعصر ...
    ‎نقش کیفیت ، قیمت نهایی محصول در ترغیب خریداران به خرید محصولات یک ... خدمات
    پس از فروش( cutomer care ) : عملیاتی است که در آن به مشتری که کالا یا خدمات را ....
    باید سعی کنید به هر شکل ممکن اثر سوء احتمالی این افراد را به حداقل برسانید.
     


    39 . روش های فروش و خدمات پس از آن | کوکا
    ‎در این مقاله با 8 مهارت که اساس فروش هستند و چگونگی خدمات پس از فروش آشنا خواهید
    ... اما مشتری بیشتر نگران این است که کالا یا خدمات شما چه تاثیری روی کسب‌وکار او
    ... در اینجا بهترین روش برخورد با هر یک از سبک ها را هنگام فروش بررسی می کنیم:.
     


    40 . خدمات پس از فروش - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
    ‎بررسی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو با استفاده از مدل
    کانو ... تفکیک محصول براساس کیفیت و خدمات پس از فروش بر سودآوری تاثیر

     



    41 . بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان( مطالعه ...
    ‎در تحقیق حاضر به بررسی تاٌثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در
    شرکت صنعتی جوش و برش کارا پرداخته شده است. آنچه در اینجا مورد سوال قرار گرفته
    ...
     


    42 . نقش و تاثیرات انحصار کالا و خدمات در مدیریت استراتژیک کسب‌وکار
    ‎7 ژانويه 2016 ... برای دستیابی به این مهم انحصار تولید یا انحصار فروش کالا یا خدمات با داشتن ...
    R&D یا تحقیق و توسعه همواره مسوول بررسی نمونه‌ها و ایده‌های قبلی و کار روی ... امروزه
    مقوله انحصار در خدمات پس از فروش در توسعه کسب‌وکار به مبحثی ...
     


    43 . « بررسی وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای مزدا در ایران »
    ‎۳) آزمون کولموگروف – اسمیرنوف به منظور تعیین عوامل تأثیرگذار ۴) آزمون میانگین ...
    ۸) از دیدگاه مشتریان نقاط قوت و ضعف سیستم موجود خدمات پس از فروش خودروهای مزدا
    در ایران چیست؟ ج) سئوالات .... مطالب مرتبط. خودرو؛ وسیله نقلیه یا کالای سرمایه‌ای؟
     


    44 . بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا - 9rton|كاملترين مرجع ...
    ‎بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا. فرمت فايل : word(قابل ويرايش)
    تعداد صفحات69. بررسي تحولات سالهاي اخير نشان مي دهد،كه خدمات به صورتي وسيع ...
     


    45 . درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی آن ...
    ‎5 مارس 2014 ... او گفته است که در حال حاضر تعداد فروش روزانه دیجی کالا روزانه 2000 سفارش ...
    چندی پیش، ( به نظر می رسد پس از جذب سرمایه ایی کلان) این کسب و کار اینترنتی،
    پوست انداخت. .... و موقعیت فضای کسب و کارهای اینترنتی در کشور تاثیر بسزایی
    داشته باشد. ... هدفش به قول از مدیر دیجی کالا نقد و بررسی بعد فروش.
     


    46 . مقاله بررسی تأثیر عوامل عملکردی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی ...
    ‎مقاله بررسی تأثیر عوامل عملکردی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو
    بر رضایت مشتریان, در همایش بین المللی مدیریت (International Conference on ...[PDF]
     


    47 . دریافت
    ‎ﺗﺼـﺎدﻓﯽ. در ﺧﺼـﻮص ﺳـﻨﺠﺶ رﺿـﺎﯾﺖ. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن از ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ. ﺧﺪﻣﺎت. ﭘﺲ. از. ﻓﺮوش. ﯾﮑﯽ از
    ... ﻟﺬا، در اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺳﻌﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ ﺑـﺎ ﺑﺮرﺳـﯽ. ﻣﯿﺰان. رﺿﺎﯾﺖ. ﻣﺸﺘﺮي. از. ﺧﺪﻣﺎت. ﭘﺲ. از. ﻓﺮوش ﺷﺮﮐﺖ.
    اﯾـﻦ ﻣﻬـﻢ .... ﻣﻮﺿﻮع ﺑﻪ ﺷﺪت ﺑـﺮ ﻧـﺎم و اﻋﺘﺒـﺎر ﺳـﺎزﻣﺎن ﺗـﺄﺛﯿﺮ ﻣﻨﻔـﯽ ﺧﻮاﻫـﺪ. ﮔﺬاﺷﺖ ..... ﺧﻮد ﮐﺎﻻ را . ﺑﯽ ﺷﮏ
    ﯾﮑﯽ از. ﻣﻬﻢ. ﺗﺮ. ﯾﻦ ارﮐﺎن اﯾﻦ رﺿﺎﯾﺖ ﺧـﺎﻃﺮ. را ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ داﻧﺴﺖ، ﺑﻪ وﯾﮋه در دوراﻧـﯽ ﮐـﻪ.[PDF]
     


    48 . بررسی تاثیر عوامل خدمات پس از فروش در رضایت مشتریان
    ‎بررسی تاثير عوامل خدمات پس از فروش در رضايت مشتريان،. با استفاده از مدل تترا
    کالس)مطالعه موردی گروه خودرو سازی سايپا(. مقدمه. به طور متوسط، شركت ها ساالنه حدود ...[XLS]
     


    49 . مدیریت بازرگانی - دانشگاه شهید بهشتی
    ‎71, 69, آدینه صامنخانی،جواد, 1379, روستا،احمد, بررسی تاثیر عوامل خدمات فروش بر ...
    بررسی آمیخته بازاریابی مناسب دیزل ژنراتور ( به عنوان یک کالای صنعتی ) جهت ...
    بررسی و مطالعه تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت ...
     


    50 . پایان نامه بررسی تأثیر تبلیغات بازرگانی در فروش كالاهای گوناگون ...
    ‎پایان نامه بررسی تأثیر تبلیغات بازرگانی در فروش كالاهای گوناگون دسته: ...
    بالقوه كالاها و خدمات در مورد كیفیت، قیمت، مشخصات ، مزایا و كالا دیگر اطلاعاتی است

     


    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی

    تبلیغات

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد